På innsiden av et av Norges største kjøpesentre

I utviklingen av nytt designkonsept for AMFI Moa i Ålesund var det viktig å fremkalle den gode handlegate-følelsen. Et levende kjøpesenter må være mer enn summen av butikkene og vareutvalget. Butikkene er løftet frem og fremstår mer som showrooms enn som utsalgssteder. I dag inneholder AMFI Moa nesten 200 butikker, i tillegg til kino, bibliotek og en rekke spisesteder.
.

Eksklusivt

Store flater med glass gir spennende lyseffekter

Eksklusivt

Store flater med glass gir spennende lyseffekter

.

Messing

Håndløpere i messing løfter inntrykket

Messing

Håndløpere i messing løfter inntrykket

.

Skilting

Tydelig merking gjør det enkelt å finne frem

Skilting

Tydelig merking gjør det enkelt å finne frem

Messingdetaljer og spennende lyseffekter gir et friskt og eksklusivt uttrykk. Sorte trapper, håndløpere i messing og mørkt treverk gir dybde og kontrast i de store atriene.

Amfi Moa er utviklet i tett samarbeid med designansvarlig Sissel Berdal Haga Thon i Olav Thon Gruppen

Butikklokaler må være effektive både for virksomhet og kunde. De må også være innbydende og behagelige rom for folk som bare er innom. Monns dype innsikt og forståelse av publikumsatferd og -ferdsel er nøkkelen til hvordan best håndtere både bedrifter og kundenes behov.

Utformingen av toaletter og stelle- og ammerom er et nøkkelpunkt i slike prosjekter. Tydelig og distinkt skilting. Det skal være enkelt å finne frem, og innredningen må være delikat. Kunden skal føle seg ivaretatt under hele besøket.

Butikklokaler må være effektive både for virksomhet og kunde. De må også være innbydende og behagelige rom for folk som bare er innom. Monns dype innsikt og forståelse av publikumsatferd og -ferdsel er nøkkelen til hvordan best håndtere både bedrifter og kundenes behov.